۴۴ سال افتخار/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

حرکت عظیم مردم مازندران فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

«سلگی» گفت: حرکت عظیم مردم عزیز در دیار علویان، توطئه و فتنه‌های دشمنان، بدخواهان و خائنین به این ملت را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۵۷۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 12February 2023

حرکت عظیم مردم مازندران فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در دیدار با سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا ضمن تشکر از زحمات و نقش آفزینی‌های مدیران استانی و شهرستانی در ارائه خدمات بهتر به مردم استان اظهار داشت: مدیران با روحیه بسیجی و جهادی، با کار و تلاش مضاعف و با عزمی جدی و میدانی در کنار مردم نسبت به حل مسایل آنان همت گمارند.

وی افزود: حرکت عظیم مردم عزیز در دیار علویان، توطئه و فتنه‌های دشمنان، بدخواهان و خائنین به این ملت را نقش برآب کرد و بار دیگر دلداگی و پیوند عمیق و متقابل امام و امت را به منصه ظهور رساند.

سلگی ضمن قدردانی از حضور تاریخی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در خلق حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: مردم قدرشناس و همیشه در صحنه سرزمین علویان با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و شهدای عزیز بیعت مجدد کردند.

این مسئول ادامه داد: مردم با حضور پرصلابت و پرشور خود بار دیگر به خادمان خود و تمامی مسئولین و کارگزاران اعتمادی مجدد کردند و بار مسئولیت مدیران را سنگین‌تر کردند.

در این دیدار که با حضور مدیرکل دفتر سیاسی استانداری و مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری برگزار شد، سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا ضمن قدردانی از حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و هیات همراه در این سازمان گفت: پیام ۲۲ بهمن امسال پیام وحدت، همدلی و اعتماد مجدد مردم فهیم ایران اسلامی به مسئولین و خدمتگزاران این ملت بود.

وی بیان کرد: رسیدگی به امور محرومین، مستضعفان و اقشار آسیب پذیر که ولی نعمتان ما هستند در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد و مدیران خدوم، لایق، شایسته و موثر در مناصب استانی و شهرستانی قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار