فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون تبریز تجلیل شدند

همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه ولی عصر(عج) تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 13February 2023

فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون تبریز تجلیل شدندبه گزارش دفاع‌پرس آذربایجان‌ شرقی، همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون شهرستان‌های تبریز، اسکو، خسروشاه و باسمنج با حضور 150 نفر از ممتازین تحصیلی و 560 نفر از خانواده های ایشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سید ابوالفضل موسوی» مدیرکل مرکز خدمات استان آذربایجان‌ شرقی، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات اظهار داشت: یکی از برنامه‌های معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ طلاب و روحانیون است.

وی با بیان اینکه همایش تجلیل از فرزندان ممتاز با هدف تجلیل از مقام دانش‌آموز برتر و ممتاز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند و موفق مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بوده است که توانسته تأثیر بسیاری بر افزایش روحیه و انگیزه فرزندان طلاب و روحانیون داشته باشد.

مدیرکل مرکز خدمات استان آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: این همایش با استقبال بسیار خوب روحانیون و طلاب مواجه شده است و امسال در شهرستان‌های جنوب و مرکزی استان بیش از 210 نفر برای شرکت در همایش دعوت بعمل آمد.

برگزاری مراسم شاد و مفرح ویژه فرزندان ممتاز، اهدای هدیه به ممتازین و دعوت از مشاور و روانشناس خانواده با موضوع سبک زندگی اسلامی و اقتصاد خانواده از جمله بخش‌های مختلف این همایش بود.

طرح استعداد سنجی دانش آموزان مقطع متوسطه برای ایجاد شبکه تحصیلی دانش آموزی در حاشیه همایش ممتازین شروع به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها