سخنگوی جنبش حماس:

مقاومت، سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند

قاسم، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان‌های قسام برای مقابله با تازه‌ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۵۷۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 13February 2023

مقاومت، سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تازه‌ترین تجاوز هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران چند پایگاه و مقر مقاومت واکنش نشان داد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص اظهار داشت: بمباران نوار غزه همزمان با تجاوز به شهر نابلس و قدس اشغالی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بیانگر این است که ما با حمله همه جانبه دشمن علیه ملت فلسطین مواجه هستیم.

قاسم در ادامه افزود: به رزمندگان گردان‌های عزالدین القسام که با تازه‌ترین تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه مقابله و ارتش و شهرک نشینان صهیونیست را دچار سردرگمی و انفعال کردند، درود می‌فرستیم.

سخنگوی جنبش حماس ادامه داد: مقاومت، سپر و شمشیر مدافع ملت فلسطین باقی خواهد ماند و این تجاوزات در برابر انقلاب و استواری ملت فلسطین و اقدام شجاعانه مقاومت در هم شکسته خواهد شد.

این اظهارات حازم قاسم در حالی است که گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی این گردان‌ها بامداد امروز دوشنبه با جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان غزه مقابله و این جنگنده‌ها را وادار به فرار کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار