۴۴ سال افتخار/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اجرای پروژه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی شتاب می‌گیرد

سردار «زهرایی» گفت: تلاش بر این است که با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مسئول بر انجام پروژه‌ها خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سرعت بخشیده شود.
کد خبر: ۵۷۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ - 13February 2023

یییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مجتمع آبرسانی کوثر طبس با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌و سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی، سردار «مهدوی» فرمانده سپاه خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در طبس به بهره‌برداری رسید.

این پروژه انتقال آب به طول ۱۹ کیلومتر از ازمیغان به دهستان منتظریه خواهد بود که ۱۶ روستا با اعتبار ۱۶۶ میلیارد ریال از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بهره‌برداری همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان‌ها خصوصا پروژه‌ها آبرسانی و ساخت مسکن برای محرومان در دهه فجر این توفیق نصیب شد که در استان خراسان ۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه انجام پروژه‌ها به معنای شروع کار نیست و از قبل هم بوده و این جریان شتاب گرفته و در آینده بر شتاب آن افزوده خواهد شد، عنوان کرد: پروژه‌هایی از قبیل آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان، ترمیم شبکه‌های آب شرب، جاده‌های آسفالته برای مزارع، ترمیم جاده‌های فرسوده و غیره شتاب خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: طرح «از آبخیز تا جالیز» برایمان مهم است که شامل استان خراسان جنوبی نیز می‌شود و این طرح به زودی با توجه به تفاهمی که فی مابین دولت و بسیج انجام شده عملیاتی خواهد شد و تلاش بر این است که با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مسئول بر انجام پروژه‌ها خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سرعت بخشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار