مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

گام‌های بلند بسیج سازندگی خراسان جنوبی در میدان محرومیت‌زدایی

«هنری» گفت: در زمینه ارائه خدمات عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی با همراهی دستگاه‌های اجرایی فعالیت داریم و هدف ما اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۵۷۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 13February 2023

گام‌های بلند بسیج سازندگی خراسان جنوبی در میدان محرومیت‌زداییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی کوثر طبس با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، اظهار داشت: در زمینه ارائه خدمات عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی با همراهی دستگاه‌های اجرایی فعالیت داریم و هدف ما اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۷۴۹ پروژه با دستگاه‌های اجرایی به مبلغ ۲۶۶ میلیون تومان تفاهم‌نامه منعقد شده و تاکنون ۴۱۲ پروژه با اعتبار بالغ ۱۹۱ میلیارد تومان اجرایی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تبیین کرد: همچنین طی تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های محرومیت‌زدایی جدید به عنوان متمم اضافه می‌شود که همه روستاهای استان را در بر خواهد گرفت و امیدواریم با هدف‌گذاری انجام شده تا سه سال آینده هیچ روستای فاقد آب شرب یا دچار مشکل در حوزه آب نداشته باشیم.

هنری تصریح گفت: احداث و تکمیل مسکن محرومان هم در حال انجام است و در این خصوص ۱۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد در دست اجرا داریم که از این تعداد ۵۰ واحد تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار