مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر مطرح کرد؛

کار پژوهشی گسترده صهیونیست‌ها درباره مهدویت

«هاشمی‌نژاد» گفت: بزرگ‌ترین دانشگاه و پژوهشکده مرتبط با مهدویت در اسرائیل است و تمام کتب مهدوی به طور دقیق به مباحثه گذاشته می‌شود. کاری که ما متأسفانه کمتر اهمیت می‌دهیم؛ آنها برای مقابله با حکومت مهدوی کار و تحقیق می‌کنند و ما برای یاری و نصرت کاری نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۷۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 13February 2023

کار پژوهشی گسترده صهیونیست‌ها درباره مهدویتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «فرشته هاشمی‌نژاد» مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر امروز (دوشنبه) در نشست بانوان طلبه مدرسه علمیه اهل‌بیت علیهم السلام ملک شهر اظهار داشت: درس خواندن‌تان برای خدا باشد نه صرف گذراندن دروس و امتحان. چون برکت و ماندگاریش هم به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: زندگی‌نامه علما و بزرگان را مطالعه کنید و درس بگیرید. از آیت‌الله ناصری (رضوان الله علیه) شنیدم که فرمود: آیت‌الله قاضی(ره) کلاس درسشان را در قبرستان وادی‌السلام تشکیل داده بودند و شاگردانشان را هم شخصاً انتخاب می‌کردند و هر کدام را با توجه به استعدادی که داشتند تربیت می‌کردند.

مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند ما در پیچ تاریخی هستیم همین است. در گذشته صد سال طول می‌کشید تا دنیا متحول بشود اما اکنون هر ثانیه عالم در حال تحول است، این یکی از نشانه‌های آخر الزمانی است.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: بزرگ‌ترین دانشگاه و پژوهشکده مرتبط با مهدویت در اسرائیل است و تمام کتب مهدوی به طور دقیق به مباحثه گذاشته می‌شود. کاری که ما متأسفانه کمتر اهمیت می‌دهیم؛ آنها برای مقابله با حکومت مهدوی کار و تحقیق می‌کنند و ما برای یاری و نصرت کاری نمی‌کنیم.

وی متذکر شد: وظیفه طلاب این است که با جدیت درس بخوانند و مباحثه کنند و در جامعه فعالیت داشته باشند. خیلی از افراد جامعه گاهی با یک حرف متحول می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار