مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان:

خود را متعلق به هرمزگان می‌دانم

حجت‌الاسلام «حقانی» گفت: باید بدانید که تعلق من به هرمزگان جدی است و آمدن من به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود خدمت کنم.
کد خبر: ۵۷۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 13February 2023

آمده‌ام فرهنگ و مردم هرمزگان را جدی بگیرم/ تعلق من به هرمزگان جدی استبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «حقانی» مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در آیین معارفه خود، اظهار داشت: غلامحسین حقانی فرزند غلامحسین حقانی می‌تواند اثبات کند که دو نفر ممکن است خلق‌ شان یکی باشد و در یک نقطه خدمت کنند اما باید بدانید که تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدن من به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهم.

وی ادامه داد: از شهدا مدد می‌ خواهیم کمک کنند تا تکلیف خود را در استان هرمزگان ادا کنیم و در این مسیر حداقل اگر مایه آبرو نشدیم مایه‌ بی‌ آبرویی پدر شهیدمان نشویم.

حجت الاسلام حقانی با بیان خاطره‌ ای اضافه کرد: در زمان انقلاب بعد از ۶ ماه بی خبری از پدر، معلوم می‌ شود ایشان در زندان قصر هستند و به هر صورت وقتی برای ملاقات توسط مادر گرفته می‌ شود، در زندان بعد از دقایقی آقایی را مقابل مادر و خانواده می‌ آورند که هیچ شباهتی به پدر ما نداشت چرا که بر اثر شکنجه چهره‌ شان به هم ریخته بود و قابل شناسایی نبودند به حدی که حتی مادرشان نیز ایشان را نمی‌ توانست بشناسد و بعد که می‌ فهمند پسرش است زیر گریه می‌ زند که آنجا پدر می‌فرمایند: اگر مرا پشت میله‌ های زندان دیدید گریه نکنید چرا که ساواک خوشحال می‌ شود.

حقانی تصریح کرد: من از این ماجرا و این خاطره این درس را گرفتم که باید با تمام قوت تلاش کنیم و با استکبار جهانی بجنگیم، امروز نیز آمده‌ ایم که با تمام همت، کار را جدی بگیریم، استان را جدی بگیریم و همه افراد و همه اقشار را جدی بگیریم ، فرهنگ را جدی بگیریم و منشا اثرات خیر در استان شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها