نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

شهادت سردار سلیمانی تیری بر قلب دشمنان شد

آیت‌الله اسلامی گفت: شهادت سردار سلیمانی تیری بر قلب دشمنان شد و آنها از نام و شکل‌گیری مکتب این شهید بزرگوار وحشت دارند.
کد خبر: ۵۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 13February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، یادواره ۵۳ شهید روستای فارسجین از توابع بخش ضیاءآباد تاکستان با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور برگزار شد.

این مراسم، با حضور «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، «علیرضا بابا» رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکستان و جمعی از مسئولان بخش و شهرستان تاکستان برپا شد.

در مراسم فوق، آیت‌الله «علی اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان، یاد و خاطره ۵۳ شهید منطقه شهیدپرور فارسجین را گرامی داشت.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: این شهید بزرگوار خالصانه در راه اسلام، انقلاب و ارزش‌ها قدم برداشت و همواره آرزویش شهادت بود و به آن هم رسید.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: شهادت شهید سلیمانی تیری بر قلب دشمنان شد و آنها از نام و شکل‌گیری مکتب این شهید بزرگوار وحشت دارند.

آیت‌الله اسلامی در ادامه از همه افرادی که یاد و خاطره شهدا را با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی زنده نگه می‌دارند قدردانی کرد و گفت: کار این عزیزان کمتر از شهادت نیست و در این راستا باید مسئولان از آنها حمایت کنند تا برنامه‌های بیشتری اجرا کنند.

این یادواره با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران شهرستان تاکستان و دهیاری و شورای اسلامی روستای فارسجین برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار