رئیس سازمان صنایع هوایی: در حوزه بالگردی وابستگی نداریم

امیر خواجه‌فرد گفت: خودکفایی ما در حوزه بازآماد بالگرد‌ها به نحوی است که بسیاری از سامانه‌های آن‌ها بومی شده و در حوزه بالگردی بدون هیچ‌گونه وابستگی به خود اتکایی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۷۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 13February 2023

در حوزه بالگردی هیچ وابستگی نداریم/ توان بالای بازآماد بالگرد‌ها با سامانه‌های بومیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «افشین خواجه‌فرد» معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به توان نیرو‌های مسلح در حوزه بازآماد بالگردها، اظهار داشت: ما یکی از متنوع‌ترین ناوگان‌های بالگردی با کاربرد‌های متفاوت اعم از بخش‌های نظامی و غیرنظامی داریم.

وی افزود: بالگرد‌های غیرنظامی ما در کاربرد‌های متفاوت همچون امداد و نجات و جست‌وجو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به توان این نهاد در حوزه بازآماد بالگرد‌های متفاوت تصریح کرد: توان امروز ما در حوزه بازآماد انواع بالگرد‌های حاضر در کشورمان نشان‌دهنده تکامل ما در حوزه تخصصی بالگردی است.

امیر خواجه‌فرد تصریح کرد: خودکفایی ما در حوزه بازآماد بالگرد‌ها به نحوی است که بسیاری از سامانه‌های آن‌ها بومی شده و در حوزه بالگردی بدون هیچ وابستگی به خود اتکایی رسیده‌ایم. در واقع، ما همواره می‌توانیم بالگرد‌های خود را برای انواع کاربرد‌های مختلف آماده نگه داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار