نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن فتح‌المبین سیاسی کشور بود/ حضور پرشور مردم حقارت تاریخی را نصیب دشمنان کرد

سروری گفت: اگر فتح‌المبین را یک پرچم بزرگ از پیروزی نظامی ما در جنگ بدانیم فتح‌المبین سیاسی ما در راهپیمایی ۱۴۰۱ رقم خورد.
کد خبر: ۵۷۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 14February 2023

راهپیمایی ۲۲ بهمن فتح‌المبین سیاسی کشور بود/ حضور پرشور مردم حقارت تاریخی نصیب دشمنان کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و سی‌امین جلسه شورا با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن فتح المبین سیاسی کشور بود، اظهار داشت: دشمنی که با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای به جنگ کشور ما آمده بود ناگهان با رویدادی عظیم از حضور مردم روبرو شد.

سروری اضافه کرد: اگر فتح‌المبین را یک پرچم بزرگ از پیروزی نظامی ما در جنگ بدانیم فتح‌المبین سیاسی ما در راهپیمایی ۱۴۰۱ رقم خورد و به بسیاری از سوالات و شبهات پاسخ داد و نباید از این فتح‌المبین سیاسی بگذریم چراکه دشمن به دنبال پاک کردن این حرکت عظیم از ذهن مردم است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: علی‌رغم تمامی توطئه‌ها دشمنان در یک حقارت عظیم تاریخی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر عملیات روانی دشمن بود و باید دائما به آن توجه داشته باشیم چراکه همه با هم این رویداد بزرگ را خلق کردیم.

سروری درباره جشنواره فیلم فجر گفت: شهرداری تهران نباید صرفا موضوع لجستیک فیلم فجر را برعهده بگیرد بلکه شهرداری باید حضور جدی‌تری در جشنواره فجر داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام خبر تست خط ۶ و ۷ مترو گفت: این هدیه‌ای است از شورای شهر و شهرداری تهران به مردم ما که چنین حماسه‌ای آفریند و امیدواریم این تست باعث شود در سال آینده این دو خط راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها