تشدید اعتراضات علیه «بن گویر»؛ وزیر نامناسب در جایگاه نامناسب!

اقدامات و سیاست‌های افراط گرایانه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علاوه بر نارضایتی عمومی در اراضی اشغالی، موجبات نگرانی شدید مقامات صهیونیست را نیز فراهم آورده است.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 14February 2023

تشدید اعتراضات علیه «بن گویر»؛ وزیر نامناسب در جایگاه نامناسب!به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «آموس یدلین» رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایتمار بن گویر (وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کابینه نتانیاهو) وزیر نامناسب در جایگاهی نامناسب است.

در روز‌های اخیر مخالفت‌ها و اعتراضات محافل صهیونیستی علیه بن گویر روندی تصاعدی داشته است. پس از عملیات‌های شهادت‌طلبانه اخیر در قدس اشغالی، سران و جامعه صهیونیستی با انتقاد از بن گویر وی را عامل تحریک فلسطینی‌ها دانسته اند.

ایتمار بن گویر اخیرا در صدد برآمد عملیاتی را تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس شرقی به اجرا بگذارد، که هدف از آن مهار و کنترل عملیات‌های شهادت طلبانه پیش از وقوع آن اعلام شده بود.

این در حالی است که تحلیلگران صهیونیست، این تصمیم را تاکتیک فرار به جلو بن گویر دانستند، اقدامی در واکنش به عملیات اخیر در قدس که در آن سه صهیونیست کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند. تحلیلگران معتقدند بن گویر این اظهارات را تنها برای رهایی از فشار‌های شدیدی که روی وی وجود دارد، مطرح کرده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از عملیات امروز در قدس اشغالی، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله قرار داده و تاکید کردند که بزرگ‌ترین عملیات‌های فلسطینیان از وقتی اتفاق افتاده که او وزیر شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بن گویر روز جمعه پس از بازدید از محل وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در قدس، مورد حمله و هجمه گسترده شهرک‌نشینان قرار گرفت. این شبکه اشاره کرد که شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست بن گویر را دشنام داده و او را وزیری ناکارآمد خواندند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار