دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

غرب به اسم «آزادی» به کرامت و شرافت زن ظلم کرده است

حجت‌الاسلام «شهریاری» گفت: غرب به اسم «آزادی» به کرامت و شرافت زن ظلم کرده است، دنیای غرب به دنبال آزادی بی‌حد و حصر است و فارغ از احکام شرعی و حدود الهی و ارزش‌هایی که در اسلام اتفاق افتاده این آزادی نیست که رابطه زن و مرد بدون محدودیت باشد.
کد خبر: ۵۷۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 14February 2023

غرب به اسم «آزادی» به کرامت و شرافت زن تعدی کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «حمید شهریاری» دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نشست بانوان فرهیخته گلستان در دانشکده مائده گرگان اظهار داشت: انسان با ازدواج به آرامش دست پیدا می‌کند و این آرامش باعث می‌شود که انسان به سعادت دست پیدا کنند.

دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: غرب به اسم «آزادی» به کرامت و شرافت زن تعدی کرده است، دنیای غرب به دنبال آزادی بی‌حد و حصر است و فارغ از احکام شرعی و حدود الهی و ارزش‌هایی که در اسلام اتفاق افتاده این آزادی نیست که زن با زن و یا مردم با مرد ازدواج کنند.

وی بیان کرد: این عین اسارت است که تصور کنیم زن هر کاری که می‌خواهد می‌تواند انجام دهد و در دنیای غرب اینگونه است و مرد نمی‌تواند بگوید که زن بیرون از خانه با چه کسی معاشرت و نشست و برخواست دارد. اینکه زن به عنوان ابزار شود و اسم آن را آزادی بگذاریم ما چنین چیزی را نمی‌پذیریم و این را نه تنها اسلام بیان می‌کند بلکه خانم‌های غربی نیز این حرف را تکرار می‌کنند.

شهریاری گفت: شرافت هیچ انسانی سازگار نیست که خود را به عنوان یک محصول عرضه کند، شرافت؛ کرامت قرآنی است که خداوند در قرآن ترسیم کرده و خداوند انسان را با شرف تبیین کرده است و در برابر آزادی غرب؛ بی‌شرفی قرار دارد و آنها شرف ندارند که می‌خواهند زن خود را به عنوان ابزار عرضه کنند. این ابزار انگاری است که زن خود را به ثروتمندان عرضه کنند و یکسری از این طریق پول در می‌آورند و  این خلاف کرامت انسانی و هویت خانواده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار