تهرانی مقدم به دفاع پرس خبر داد

برگزاری کنگره بین المللی "شهدای اقتدار" با حضور مسئولانی از کشورهای مقاومت

برادر شهید حسن تهرانی مقدم با اعلام خبر برگزاری کنگره بین المللی "شهدای اقتدار" از 19 تا 21 آبان ماه حضور مسئولان مقاومت از کشورهای سوریه، فلسطین و لبنان را از نکات برجسته کنگره امسال دانست.
کد خبر: ۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 09November 2015

برگزاری کنگره بین المللی

خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در گفت و گو با محمد تهرانی مقدم برادر شهید سردار حسن تهرانی مقدم از برگزاری کنگره بین المللی "شهدای اقتدار" همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار تهرانی مقدم و یارانش خبر داد و گفت:این مراسم از روز سه شنبه ۱۹ لغایت ۲۱ آبان ماه هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان پاسداران بوستان ۲ خیابان شهید عراقی کوچه خسرو پلاک ۱۹ برگزار میشود.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم در خصوص برگزاری این کنگره در سطح بین المللی افزود: به دلیل اینکه بخشی از مقاومتی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم به خاطر تولید موشک هایی است که به جان دشمنان اسلام افتاده و به همین دلیل دشمن تا به امروز نتوانسته است تهدیدهای خود را در کشور به اجرا درآورد امسال این کنگره در سطح بین الملل برگزار خواهد شد و مسئولین مقاومت از کشورهایی چون سوریه، لبنان و فلسطین در این کنگره حضور خواهند داشت.

حسن تهرانی مقدم از فرماندهان دوران جنگ عراق و ایران و فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توانست پس از پایان دوره تحصیلات متوسطه در رشته صنایع (برش قطعات صنعتی) در مقطع کاردانی مدرسه عالی تکنیکوم نفیسی (دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) پذیرفته شود. او در سال ۱۳۵۸، در مقطع لیسانس رشته مهندسی صنایع پذیرفته و به اخذ مدرک مهندسی در این رشته موفق شد. او را پدر موشکی ایران لقب دادهاند. به این علت که او بنیانگذار صنعت موشکی و توان دفاع دوربرد ایران از زمان جنگ تحمیلی و دوران جنگ شهرها تا به امروز بوده است.

شهید حسن طهرانی مقدم پس از سالها ایثار و مجاهدت در راه اقتدار کشور، سرانجام در آبان ماه سال ۱۳۹۰ بر اثر انفجار در پادگانی در شهرستان ملارد به همراه جمعی دیگر از پرسنل به درجه رفیع شهادت رسیدند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار