۴۴ سال افتخار/ سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

«رحیمی زنگنه»گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همچنان حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند و تحت رهبری امام خامنه‌ای از توطئه‌های دشمنان به سلامت عبور می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 15February 2023

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ابراهیم رحیمی‌زنگنه» سرپرست فرمانداری کرمانشاه امروز در نخستین جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه که با حضوراعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد با تقدیر از حضور کم نظیر مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: صحنه های دیدنی از حضور باشکوه و پرشور مردم کرمانشاه خلق شده بود که باید از حضور مردم تشکر کرد و از تمامی دستگاه های اجرایی که در شکل گیری این حماسه نقش داشتند، تقدیر کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران همچنان حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند و تحت رهبری امام خامنه‌ای از توطئه‌های دشمنان به سلامت عبور می‌کنند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه سخنانش با اشاره به فاصله زمانی ۶ ماه تا آغاز اربعین حسینی (ع) گفت: این جلسه برای بررسی ایرادات برگزاری اربعین حسینی در شهرستان کرمانشاه و رفع آنهاست تا بتوانیم در سال آینده پذیرایی شایسته و بهتری از زائران عتبات عالیات در کرمانشاه و مسیرهای شهرستان داشته باشیم.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه باید یک ماه قبل از اربعین تمام موکب های شهرستان کرمانشاه در مسیر زائران مستقر شده باشند تأکید کرد: جانمایی موکب ها برای مسیر رفت و برگشت زائران اربعین خواهد بود که در موج اول در مسیر ورودی به کرمانشاه و در موج دوم در مسیر برگشت زائران موکب ها مستقر می شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه راهنمایی زائران را یکی از نکات مهم برای پذیرایی شایسته از زائران دانست و افزود: در اربعین امسال ضعف اطلاع رسانی و راهنمایی مکان استقرار موکب های اربعین وجود داشت که به مرور رفع شد و برای سال آینده باید به کمک فناوری های موجود و نصب بنر مکان استقرار موکب ها مشخص شود.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه جلسات ستاد اربعین هر ماه برگزار خواهد شد بیان کرد: کمیته های ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه مشخص شده اند و احکام روسا و اعضای کمیته به آنها ابلاغ خواهد شد تا براساس وظایفی که دارند به طور مرتب جلسات مربوطه را برگزار کرده و گزارش اقدامات و جلسات را به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها