کتاب الکترونیک شوق وصال در فضای مجازی منتشر شد

کتاب عکس الکترونیک شوق وصال، شامل بیش از 300 تصویر مربوط به دفاع مقدس از سرلشکر صفوی، در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ - 09November 2015

کتاب الکترونیک شوق وصال در فضای مجازی منتشر شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، کتاب عکس الکترونیک شوق وصال، مشتمل بر بیش از 300 تصویر مربوط به دفاع مقدس، با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در فضای مجازی منتشر شد.

کتاب عکس «شوق وصال» مجموعهای از عکسهای سردار سرلشکر سید یحیی صفوی از دوران جنگ تحمیلی است که حاشیهنگاری شده و با زبان تصویر چهره شهدای والامقام و بسیجیان و رزمندگان دریادل دوران دفاع مقدس را به نمایش میگذارد.

این اثر که به در خواست و همت انتشارات موزه دفاع مقدس تهران گردآوری و در مهر ماه سال جاری رونمایی شد، شامل 10 فصل است؛ که در ابتدای هر فصل عملیاتهای شاخص سالهای دفاع مقدس به همراه نقشه عملیاتی آن تشریح شده است.

سرلشکر صفوی در ابتدای این اثر و در بیان ضرورت انتشار کتاب عکس شوق وصال گفته است: دغدغه و نگرانی این بنده جامانده از قافله یاران و همسنگران شهیدم همواره این است که آن واقعه زنده و پویا در آیندهای نه چندان دور به عنوان یک افسانه مورد قضاوت و تلقی عدهای قرار گیرد که این خیانت و ظلم به شهداء ،جانبازان، ایثارگران و آزادگان و ملتی است که در آن هشت سال اوج وفاداریشان به رهبر انقلاب اسلامی و فداکاری در راه ارزشها را نشان دادند و با ظرفیت مقاومت و ایثارگری خود دشمنان را غافلگیر کردند و حماسه اقتدار ملی را آفریدند.

وی افزود: این نگرانی و دغدغه سبب شد تا پس از چاپ کتاب خاطراتم با عنوان "از جنوب لبنان تا جنوب ایران" و بیان تاریخ شفاهی دفاع مقدس، عکس های خود در دوران جنگ تحمیلی را جمعآوری و حاشیهنگاری کنم و با توجه به تغییر ذائقه نسل امروز، با زبان تصویر کتاب عکسی را که مزین به چهرههای منور شهدای مظلوم و بسیجیان و رزمندگان دریادل است را منتشر و تقدیم آن حماسهسازان عاشورایی کنم.

فصل دهم کتاب عکس شوق وصال به بیان تصویری کوتاهی از حضور رهبر معظم انقلاب، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای در جبهههای جنگ تحمیلی پرداخته و به توصیف بخشی از تصمیمات سرنوشتساز ایشان در دفاع مقدس میپردازد.

علاقهمندان می توانند برای دریافت کتاب الکترونیک «شوق وصال» اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها