استاتدار لرستان:

موزه دفاع‌مقدس لرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

«زیویار» گفت: موزه دفاع‌مقدس لرستان با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۵۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ - 16February 2023

موزه دفاع مقدس لرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز( پنج شنبه)، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و جمعی دیگر از مسئولین استانی از موزه و مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس استان لرستان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید،«فرهاد زیویار» استاندار و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان  ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه ساخت و تکمیل این پروژه عظیم فرهنگی اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان با 99 درصد پیشرفت فیزکی، آماده افتتاح و بهره برداری است که قرار است  در سطح کشور همزمان  5 موزه دفاع مقدس در یک مناسبت ملی افتتاح شوند.

وی افزود: این موزه در حفظ نام و یاد شهدا ورزمندگانی لرستانی که در دوران  دفاع مقدس  با ایثار و فداکاری حماسه ها آفریدند تاثیر مهمی دارد.

زیویار با تاکید بر اینکه در بخش تولید و محتوا باغ موزه اقدامات لازم صورت گیرد، گفت: تمام دستگاه‌ها و اداراتی که در دوران دفاع مقدس نقش داشته اند، امروزه نیز باییستی در تولید  محتویی باغ موزه همکاری داشته باشند.

استاندار لرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی این باغ موزه گفت: از ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی شهر خرم‌آباد برای جانمایی این مکان فرهنگی استفاده شده  است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار