راه‌یابی دو اثر هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی به بخش جشنواره بین‌المللی رسام

فیلم کوتاه «میز میدان» اثر «مرتضی مقدسی» و فیلم کوتاه «مسافر» اثر «طاهر پورمحمد» در بخش فیلم داستانی کوتاه به بخش اصلی مسابقه به بخش اصلی جشنواره بین‌المللی رسام راه یافته‌اند.
کد خبر: ۵۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 16February 2023

راه‌یابی دو اثر هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی به بخش جشنواره بین المللی رسام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «طاهر پورمحمد» معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی، در گفتگو با دفاع پرس، اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام امسال نیز همانند سنوات گذشته توسط سازمان هنري و امور سينمايي دفاع مقدس به منظور بازشناسي نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار، عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی، مقاومت و ایثارگری مردان و زنان قهرمان و دلیر ايران اسلامي، جبهه‌ی مقاومت اسلامی، و پاسداشت مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بين فيلمسازان جوان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این مرحله از جشنواره 769 اثر در 6 بخش اصلی داستان 180 ثانیه ای، نماهنگ، پویانمایی، مستند و فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده است که از بین این آثار 73 اثر در بخش های ذکر شده به بخش مسابقه راه یافتند که 2 اثر از استان آذربایجان‌شرقی در این بخش وجود دارد.

«پورمحمد» با تشریح آثار ارسالی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: فیلم کوتاه «میز میدان» اثر «مرتضی مقدسی» و فیلم کوتاه «مسافر» اثر «طاهر پورمحمد» در بخش فیلم داستانی کوتاه به بخش اصلی مسابقه جشنواره راه یافته اند. در پایان خطر نشان کرد: چهارمین دوره این جشنواره 29 بهمن به میزبانی استان خوزستان در بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار