بازدید امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» از یگان‌های پدافند هوایی در جزایر خلیج فارس

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از یگان‌های پدافندی جزایر تنب‌ بزرگ، بوموسی، سیری و گروه پدافند هوایی کیش بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 16February 2023

بازدید امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» از یگان‌های پدافند هوایی در جزایر خلیج فارسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق از یگان‌های پدافندی جزایر تنب‌ بزرگ، بوموسی، سیری و گروه پدافند هوایی کیش بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های دیده‌بانی، سامانه‌ها راداری و موشکی مستقر در این جزایر بازدید و توان عملیاتی و آمادگی نیرو‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید‌ها گفت: جزایر ایرانی خلیج فارس، پاره‌ای از مام میهن و بخش‌های جدانشدنی از خاک پاک میهن ما هستند و حضور رزمندگان نیرو‌های مسلح در این جزایر و در این برهه تاریخی در حقیقت ادامه دهنده عشق و علاقه گذشتگان ما به هر وجب از خاک میهن است و ما هم این عشق را با غیرت و همت بلند ادامه خواهیم داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد، همچنین در دیدار با امیر سرتیپ دوم حیدری فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، یکپارچه بودن و همدلی در میان نیرو‌های مسلح را سبب آرامش خاطر دوستان انقلاب و ترس واهمه در دل دشمنان دانست و تأکید کرد: این یده واحده در همه حال پشتیبان ولایت و سرزمین مقدس ایران است.

انتهای پیام/ 933

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار