نماینده ولی فقیه در خوزستان:

جهاد تبیین باید در اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی قرار گیرد

موسوی فرد گفت: جهاد تبیین باید در اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۵۷۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 17February 2023

جهاد تبیین باید در اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به مسئله جهاد تبیین اظهار داشت: تبیین و گره گشایی از اذهان وظیفه همیشگی و عمومی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در استان افزود: جهاد تبیین باید در اولویت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به لوازم جهاد تبیین گفت: شناسایی مشکلات و گره‌های ذهنی حقیقی مردم و پاسخگوی به این مسائل با زبان متناسب باید لحاظ شود.

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری متذکر شد: حضور و مشارکت بالا در همه ادوار انتخابات مهم و کلیدی است و تلاش اصلی باید جلب مشارکت بالای عموم مردم باشد.

حجت الاسلام موسوی فر تاکید کرد: همراهی و همدلی جریان‌های انقلابی با همدیگر و ارائه شاخص‌های انقلابی و پرهیز از تشتت و اختلاف دیگر مقوله کلیدی در امر انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار