امام جمعه اهل سنت خاش:

پیامبر اسلام، رهبری بی مثل و مانند است

مولوی «شهنوازی» گفت: پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله، با ویژگی برجسته اخلاقی و رحم و عطوفت و مهربانی رهبری بی مثل و مانند بوده و بر همین اساس در قلب ملت های دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 17February 2023

پیامبر اسلام، رهبری بی مثل و مانند استمولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: پیامبر اسلام صلی الله علیه، با ویژگی برجسته اخلاقی و رحم و عطوفت و مهربانی رهبری بی مثل و مانند بوده و بر همین اساس در قلب ملت های دنیا قرار دارد.

مولوی شهنوازی افزود: اخلاق زیبا و حسن سلوک و مهربانی پیامبر اکرم سبب فتح قلوب گردیده از آن زمان تاکنون سیرت و نوع زندگی ایشان بهترین الگو برای زندگی جامعه بشری محسوب می شود.

وی بیان کرد: ادامه مسیر زندگی پیامبر اسلام یقیناً هدایت و جاودانگی و نجات از مشکلات بوده و خروج از این مسیر گرفتار شدن در تاریکی و سرگردانی است.

مولوی شهنوازی ادامه داد: پیامبر اسلام صلی الله علیه و صحابه کرام و اهل بیت رضوان الله تعالی علیهم اجمعین چراغ هدایت برای جامعه بشری محسوب می شوند و دورشدن از مسیر و سیرت زندگی آنان سبب گرفتار شدن در عذاب الهی و ویرانی آخرت خواهد بود.

وی گفت: فاصله گرفتن از سیرت پیامبر و قرآن کریم و دین سبب به وجود آمدن فجایع و حوادث و اتفاقات ناگواری در زندگی می شود که پشیمانی بعد از آن سودی ندارد.

مولوی شهنوازی افزود: ایام مبعث رسول اکرم باید در جهت زنده نگهداشتن سیرت نبوی و تقویت وحدت و همگرایی در جامعه اسلامی باشد و همگان تلاش کنند تا یاد و نام آن حضرت جاودانه بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار