نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نظام هستی، مبتنی بر حقیقت مبعث است

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: خداوند تنها به خاطر نعمت بعثت بر مومنان منت گذاشت و جا دارد بر ما منت بگذارد، چونکه همه نظام هستی مبتنی بر این حقیقت است.
کد خبر: ۵۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 17February 2023

نظام هستی، مبتنی بر حقیقت مبعث است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلیمن «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد بزرگداشت شعائر الهی بودیم، مردم شعار انقلاب و ارزش های آن را گرامی‌داشتند و این مصداق وفای به عهد مردم با شهدا، امام راحل و خداوند بود که به معنای آن است تا رساندن این امانت الهی به دست صاحبش از پای نمی‌نشینید.

وی اضافه کرد: همچنین این مصداق چنگ زدن به ریسمان الهی بود که این جلوی تشتت و تفرق را در جامعه اسلامی می‌گیرد، این حرکت مطابق با روح تعالیم و ارزش‌های قرآن کریم بود، این حرکت کار بزرگی بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به برخی که همیشه در پی سیاه‌نمایی هستند، گفت: عده‌ معدودی که به ارزش‌های ملت فحش می‌دهند ادعا دارند در کشور آزادی وجود ندارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز مبعث اضافه کرد: فلسفه عالم به خاطر مبعث است، بعثت روزی است که پیامبر اسلام نظام سازی جامعه و طراحی جامعه ایمانی جهانی را پایه گذاری می‌کند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: قانون اسلامی نیاز به تشکیل حکومت دارد و پیامبر (ص) به دنبال بعثت حکومت تشکیل داد و نظام سازی کرد.

وی اضافه کرد: روز بعثت روز عینیت صراط الهی است، این روزی است که خداوند بر مومنان منت گذاشت، خداوند نعمت های بسیاری داد اما منت نگذاشت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: خداوند تنها به خاطر نعمت بعثت بر مومنان منت گذاشت و جا دارد بر ما منت بگذارد، چونکه همه نظام هستی مبتنی بر این حقیقت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمین لرزه ترکیه، تصریح کرد: شاهد تبعیضی در دنیای معاصر هستیم، خداوند می‌خواهد پرده از برخی از حقایق بردارد.

امام جمعه بندرعباس افزود: گسل تبعیض را در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه شاهدیم که دردناک تر از گسل طبیعت است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه داد: نگاهی که کشورهای مختلف و سازمان های جهانی به مردم سوریه و ترکیه دارند شاهدیم، چرا باید امدادرسانی به مردم سوریه با تحریم مواجه باشد.

وی افزود: چرا باید در ترکیه ۷۰ کشور و در سوریه تنها پنج تا هفت کشور حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خطاب به غربی‌ها گفت: شما که مدعی حقوق بشر و انسان هستید، انسان‌هایی که در سرمای سوزان حلب و حله جان می‌دهند با انسان های دیگر تفاوت دارند؟

وی گفت: چهره خبیث و پلید و زشت سازمان‌های بین المللی در این حوادث بیشتر هویدا می‌شود که از این تبعیض متأسفیم.

حجت الاسلام عبادی زاده ابراز کرد: امیدواریم جامعه بشری بتواند مسیر درست و صحیح را برای کمک به همه انسان ها بدون لحاظ رنگ و نژاد بیاموزد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار