عصر امروز انجام شد؛

بازدید فرمانده مرزبانی از پاسگاه گمیشان در مرز ایران و ترکمنستان

سردار گودرزی با هدف بررسی توانمندی‌های نظامی و دفاعی پاسگاه‌های مرزی گلستان، از پاسگاه مرزبانی گمیشان واقع در مرز ایران و ترکمنستان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ - 17February 2023

بازدید فرمانده مرزبانی از پاسگاه گمیشان در مرز ایران و ترکمنستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی، عصر جمعه به همراه فرماندهان انتظامی گلستان، فرماندار گمیشان و جمعی از مقامات استانی با حضور در یکی از پاسگاه‌های مرزی این شهرستان واقع در سرحدات ایران و ترکمنستان با پرسنل این واحد مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با هدف بررسی و ارزیابی توانمندی‌های پاسگاه‌های مرزبانی گلستان با استقبال مقامات انتظامی این استان وارد گلستان شد.

سردار سرتیپ گودرزی قبل از حضور در گمیشان، در پایگاه دریابانی شهرستان بندرترکمن واقع در حاشیه شرقی دریای خزر حاضر و از تجهیزات و ادوات لجستیکی این واحد مرزبانی دیدن کرد.

فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران امروز ساختمان ستاد شماره دو فرماندهی مرزبانی گلستان را در چهار کیلومتری غرب گرگان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار متر افتتاح کرد.

استان گلستان ۴۵۸ کیلومتر مرز دریایی و خشکی با کشور ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار