فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه استقلال و خودکفایی است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گفت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) روح خودباوری و عدم وابستگی را در کالبد نیرو های مسلح زنده کرد و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه همین استقلال و خودکفایی است.
کد خبر: ۵۷۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 18February 2023

اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه همین استقلال و خودکفایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز(شنبه) در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان پدافندی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان که زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب هستند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام امیدآفرینی و تبلور ایران قوی را به جهانیان به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بعد از سیلی محکم به نظام سلطه در جنگ ترکیبی، بار دیگر به میدان آمد و دشمن را آشفته‌تر کرد، به خصوص که حضور جوانان  و نوجوانان دهه هشتاد و نودی بخش اعظمی از این راهپیمایی بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) روح خودباوری و عدم وابستگی را در کالبد نیرو های مسلح زنده کرد و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه همین استقلال و خودکفایی است.

پرویز افزود: پس از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز کشور در همه زمینه‌ها پیشرفت مشهودی داشته است و این پیشرفت‌ها در حوزه‌های نظامی و دفاعی به حدی رسیده است که دیگر هیچ کشوری فکر تعدی به کشور ما را به ذهن خود راه نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی، تصریح کرد: امروز پدافند هوایی با بهره‌گیری از سامانه‌های بومی ساخت جوانان خود به صورت منسجم و یکپارچه از حریم هوایی ایران دفاع می‌کند و روزانه چندین فروند هواپیماهای خارجی از فضای ایران به عنوان امن‌ترین آسمان خاورمیانه عبور می‌کنند که این مهم مرهون نظارت کامل و دقیق نیروی پدافند هوایی است.

 وی افزود: نیروی پدافند هوایی کشور با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس و با بهره‌گیری از علم و تعهد جوانان هوشیار و شجاع خود تمامی پروازهای هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین را در منطقه برای تأمین امنیت کشور رصد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار