وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پدر شهیدان «شکری»:

جوانان با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان آشنا شوند

سجادی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با پدر شهیدان «شکری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 04February 2023

جوانان با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان آشنا شوندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تبریک میلاد مولی‌الموحدین علی (ع) و روز پدر گفت: این روز را به تمام مردم به ویژه ورزشکاران که امیر مؤمنان را مقتدای خود قرار داده‌اند تبریک می‌گویم. به خانواده شهدا عرض ارادت داشته و آرزو می‌کنم راه آن‌ها پرفروغ و پر رهرو باشد.

وی افزود: برحسب وظیفه به نمایندگی از هیئت دولت خدمت خانواده شکری رسیدیم تا ارادت قلبی خود را نسبت به شهدا و خانواده معززشان از جمله شهیدان شکری و پدر ارجمندشان اعلام کنیم و بگوییم یاد و خاطره آن‌ها در قلب‌هایمان زنده است و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه خاطراتی که از شهیدان شکری توسط برادرشان نقل شد برای من و حاضران در این جمع درسی ارزشمند بود اظهار داشت: باید پاسدار امانتی باشیم که با این سختی به دستمان رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا و خانواده معزز آن‌ها در قلب ملت ایران جای دارند، تکریم این عزیزان را تکلیف دانست و گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز و نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

وی در ادامه از ابتکار عمل هیئت دولت و تأکید دکتر رئیسی برای دیدار با خانواده شهدا در این روز قدردانی کرد و افزود: امروز از سخنان پدر شهید بسیار درس گرفتیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که روحیه انقلابی و ایثارگری پدر شهیدان شکری ستودنی است، برایشان آرزوی طول عمر کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان و مردم به ویژه جوانان باید با روحیه ایثار آشنا شوند و باید یادآور شویم برای این انقلاب چه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی صورت گرفته است.

گفتنی است، شهید ماشاالله شکری در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین، شهید سیف اله شکری در ۲۶ آبان ماه ۱۳۶۳ در منطقه بوکان و شهید صیادالله شکری در ۱۲ آبان ماه ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر این سه شهید والامقام در قطعه ۲۷ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها