دیدار استاندار کرمانشاه با پدر شهیدان «کهریزی» و «سلیمانی»

استاندار کرمانشاه در دیدار با پدر شهیدان «کهریزی» و «سلیمانی» از پدران شهدا به عنوان سرمایه‌های معنوی انقلاب یاد کرد.
کد خبر: ۵۷۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 04February 2023

دیدار استاندار کرمانشاه با پدر شهیدان «کهریزی» و «سلیمانی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه همزمان با سالروز میلاد باسعادت فخر دو عالم مولی الموحدین علی (ع) به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهیدان والامقام «ولی اله و فردین کهریزی» و شهیدان گرانقدر «اکبر و علی سلیمانی» با پدران این شهیدان گرانقدر دیدار و از آنان تجلیل کرد.

استاندار کرمانشاه با تبریک فرارسیدن سیزده رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گفت: وظیفه دانستیم که در این روز بزرگ برای دست بوسی پدران شهدا در منازل شهدا حضور پیدا کرده و از ایثار و فداکاری سرمایه‌های معنوی انقلاب قدردانی کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: شما پدران عزیز شهدا بهترین امتیاز را در فردای قیامت که همانا رضوان الهی و بهشت برین است خواهید داشت.

وی افزود: حضور در بین خانواده‌های معظم شهدا برای ما یک توفیق بزرگ و موجب آشنایی بیشتر با سبک و سیره شهدای گرانقدری است که برای نظام اسلامی ایثار و فداکاری کردند.

در این دیدار خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد استان نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به معرفی خانواده‌های ایثارگر و قرائت زندگی نامه و نحوه شهادت این شهدای گرانقدر پرداخت.

در پایان این دیدار نیز از پدران شهدای والامقام «ولی اله و فردین کهریزی» و شهیدان گرانقدر «اکبر و علی سلیمانی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها