در روز مبعث انجام شد؛

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مدافع حرم «مرادی»

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران به‌همراه شهردار ناحیه شش همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور در خانه مادر شهید مرادی، از وی تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۷۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ - 19February 2023

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مرادی مدافع حرم در روز عید مبعثبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مهدی مالمیر» معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران ضمن عرض تبریک ایام مبارک مبعث پیامبر (ص) به مادر بزرگوار شهید مدافع حرم مرادی، به شجاعت و بصیرت بالای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا با حضور خود در جبهه‌های جنگ، علاوه بر حفظ و حراست از کشور، امنیت و آرامش را به ما بازگرداندند که این فداکاری‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

«طاهری» شهردار ناحیه شش نیز ضمن عرض تبریک ایام به خانواده معظم این شهید بزرگ والامقام، جانفشانی شهدا را حاصل فداکاری خانواده‌ها به‌ویژه مادران و همسران شهدا خواند و افزود: مادران شهدا از ابتدای انقلاب بار‌ها ثابت کرده‌اند که با توسل به ائمه اطهار (ع) در برابر تمام سختی‌ها می‌ایستند و با تکیه بر صبر و بردباری راه فرزندان شهید خود را ادامه می‌دهند.

در ادامه این بازدید مادر شهید مرادی ضمن بیان خاطراتی از شهید، یاد و خاطره این بزرگوار را زنده نگه داشت.

در پایان این دیدار، از مادر گرامی شهید مدافع حرم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه در داخل محدوده و دو ناحیه در خارج از محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی‌ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار