مدیرعامل بانک سپه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان اتکا:

فعالیت‌های سازمان اتکا مصداق جهاد اقتصادی است

ابراهیمی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان اتکا ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در این سازمان گفت: فعالیت‌های سازمان اتکا در راستای اقتصاد مقاومتی، جهاد اقتصادی و راهبردی در حوزه امنیت غذایی است که می‌تواند یک الگوی خوب برای کشور باشد.
کد خبر: ۵۷۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 19February 2023

فعالیت‌های سازمان اتکا مصداق جهاد اقتصادی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌ها دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ «آیت‌الله ابراهیمی» مدیر عامل بانک سپه در این بازدید در سخنانی، اظهار داشت: مدیریت زنجیره ارزش و تامین امنیت غذایی و ارتباط این مولفه‌های مهم در سازمان اتکا توسعه پیدا کرده است که این امر باعث شکل گیری زنجیره به هم پیوسته و دارای ارزش افزوده مناسب در نیرو‌های مسلح شده است.

ابراهیمی افزود: مسیری که سازمان اتکا انتخاب کرده است دقیقا مصداق جهاد اقتصادی است و اگر از این مسیر و محور حمایت شود موجب توسعه و افزایش سطح خدمات به مردم و کشور می‌شود.

مدیر عامل بانک سپه در خصوص اهمیت توسعه بذر در کشور گفت: این موضوع از دغدغه‌هایی است که توسعه آن اهمیت دارد، زیرا بخش اعظم بذر مورد نیاز کشور از خارج تامین می‌شود و دشمنان ما سعی دارند از طریق محدود کردن دسترسی به بذرها، یا فعالیت‌های بیوتروریسم، بخش کشاورزی و سلامت غذایی ما را آسیب پذیر کنند که خوشبختانه سازمان اتکا توانسته است در این حوزه فعالیت‌های شایسته‌ای را انجام دهد.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های سازمان اتکا بر پایه تولید، تحقیق، علم و خودکفایی است و همکاری بانک سپه و سازمان اتکا باعث توسعه این فعالیت‌ها و اعتلای کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها