کسب مقام سوم پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور از گلستان

«داوود عامری» از استان گلستان در بخش مجموعه عکس با عنوان «شاهدان تاریخ» با موضوع خانواده معظم شهدای استان گلستان مقام سوم پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور را کسب کرد.
کد خبر: ۵۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 19February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان ایران با همکاری مجمع فعالان جمعیت، سازمان‌های ذیربط و با همراهی و مشارکت هنرمندان عکاس و علاقمندان عکاسی، «پنجمین دوسالانه‌ سراسری عکس نور» را با عنوان «خانواده باشکوه ایرانی» در سه بخش پویش مردمی، ویژه (پروژه محور غیررقابتی) و آزاد (حرفه‌ای رقابتی) در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار کرد.

بعد از پالایش و انتخاب اولیه عکس‌ها، بیش از 4 هزار اثر از 800 عکاس به مرحله داوری راه پیدا کردند که شامل 1633 تک‌عکس در بخش آزاد حرفه‌ای، 70 مجموعه عکس با بیش از 800 فریم‌عکس، 82 مجموعه عکس پروژه محور شامل بیش از 980 فریم عکس و همچنین 722 فریم عکس موبایلی به دبیرخانه ارسال شد.

در این جشنواره «داود عامری» از استان گلستان در بخش مجموعه عکس با موضوع خانواده معظم شهدای استان گلستان با عنوان «شاهدان تاریخ»، مقام سوم را در پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور کسب کرد و در بخش تک عکس نیز اثر «خورشید زندگی» در این رویداد برگزیده شد.

کسب مقام سوم پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور از گلستان

کسب مقام سوم پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور از گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار