سردار «رادان»:

مردمی بودن شاخصه پلیس جمهوری اسلامی است

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن را شاخصه پلیس جمهوری اسلامی دانست و گفت: حفظ امنیت و ایجاد حریم امن برای مردم وظیفه ما است و خدشه‌دار کردن این حریم خط قرمز فراجا است.
کد خبر: ۵۷۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 19February 2023

مردمی بودن شاخصه پلیس جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مأموریت مهم فراجا براساس منویات فرمانده‌کل قوا، اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریتی است که از سوی فرماندهی کل قوا به نیروی انتظامی محول شده و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی، برخورد قاطعانه با مجرمان و مبارزه با ناهنجاری‌ها را در راستای کاهش نگرانی‌های مردم ضروری دانست و عنوان کرد: حفظ امنیت و ایجاد حریم امن برای مردم وظیفه ما است و خدشه‌دار کردن این حریم خط قرمز نیروی انتظامی است.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خدمت‌رسانی به مردم را غنیمتی بزرگ برشمرد و گفت: شرایط خدمت‌رسانی به مردم با همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف فراهم شده و با همکاری دستگاه‌ها برای تامین امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کنیم.

سردار رادان با اشاره به وحدت مثال‌زدنی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش نیرو‌های مسلح در داخل و در مرزها، ایجاد فضای امن توأم با آرامش و آسایش است.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر برخورد با هنجارشکنی‌ها بیان داشت: آرامش و امنیت نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ این میراث ماندگار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

سردار رادان، مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی را یک الگو دانست و عنوان کرد: استان گیلان از جمله استان‌های ولایت‌مدار، تابع قوانین و امن کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها