رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج:

کاروان خودرویی «شهید ابراهیم هادی» عازم راهیان نور می‌شود

حجت‌الاسلام «عالمی» گفت: کاروان خودرویی تحت عنوان «شهید هادی» از مبدا کرج با حضور خانواده‌های علاقمند راهی سرزمین نور می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 19February 2023

کاروان خودرویی «شهید ابراهیم هادی» عازم راهیان نور می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی عالمی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در گفت‌وگویی، از برگزاری کاروان خودرویی راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: این برنامه تحت عنوان «شهید هادی» برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم رفتار و منش این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهیم و از وصیت‌نامه و زندگی‌نامه این شهید در طول سفر بهره‌مند شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه علاقمندان جهت ثبت نام، تا دهمین روز از اسفند مهلت دارند، یادآور شد: زمان سفر به اردوی راهیان نور از ۲۵ تا ۲۷ اسفند خواهد بود.

وی به حضور ویژه دختران حنیفا در این اردو خبر اشاره کرد و افزود: این اردو خانوادگی انجام خواهد شد و تردد توسط خودروهای شخصی صورت می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند در کنار هم، راهیان نور را تجربه کنند.

به گفته وی متقاضیان حضور در این اردو می‌توانند با ارسال پیام به @Rahian_hadi_110 در پیام‌رسان ایتا و یا ارتباط با شماره ۰۹۹۰۹۰۷۷۵۴۱ ثبت نام کنند.

منبع مهر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار