فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد؛

بررسی و رفع موانع از ۵۰ واحد تولیدی توسط بسیج مهندسین کازرون

سرهنگ «توکل» گفت: در راستای طرح صنعت‌یار بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، پایش و عارضه‌یابی ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی انجام شد.
کد خبر: ۵۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 19February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون امروز 30 بهمن در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای رزمایش تخصصی گروه جهادی صنعت و معدن اظهار داشت: صنایع کوچک در صورت گسترش مطلوب، محیط رقابتی و سالمی به وجود می‏ آورند که در کارایی اقتصادی کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه صنایع کوچک می‏ توانند سهم بسزایی در تحول صنعتی ایفا کنند، افزود: امروزه در اغلب کشورهای جهان، صنایع بزرگ تدریجا خط تولید خود را کوچکتر کرده و آنرا به صنایع کوچک می‏ سپارند.

سرهنگ توکل گفت: امروز در کارگاه‌های کوچک تولیدات بر اساس درخواست مشتری و باب میل و سلیقه آنها ساخته می‏‌شود و محصولات بسیار متنوعی با کیفیت‌های بسیار بالا تولید می‏ کنند.

 وی تاکید کرد: ما باید خودباوری را به مدیران و مسئولان ارشد دولتی برگردانیم و اگر این خودباوری در میان مسئولان اصلاح شود، بخش عمده‌ای از مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی و صنعتی قابل حل خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار