رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش به زلزله‌زدگان ترکیه

امیر سرتیپ دوم پزشک «صدر» گفت: با توجه به وقوع زلزله در کشور ترکیه، اقدامات بشردوستانه نیروی زمینی ارتش از طریق احداث بیمارستان سیار و آزمایشگاه‌های فعال در شهر آدی‌یامان ترکیه در جریان است.
کد خبر: ۵۷۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 20February 2023

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش به مردم زلزله‌زده ترکیهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نزاجا، امیر سرتیپ دوم پزشک «حبیب صدر» رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با تشریح اقدامات این نیرو در تسریع روند درمان زلزله زدگان شهر آدی‌یامان ترکیه اظهار داشت: از همان لحظات اولیه حضور در این شهر، با احداث بیمارستان سیار که شامل بخش‌های اتاق عمل، رادیولوژی، اورژانس و... است، روزانه در حال خدمت رسانی به ۱۰۰ نفر از زلزله‌زدگان این شهر هستیم.

امیر صدر با اشاره به اینکه ۶۱ نفر از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در این بیمارستان سیار به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند، گفت: این بیمارستان با تمام تجهیزات پزشکی و درمانی به همراه کادر مجرب و وظیفه‌شناس، موجب تسریع در روند درمان زلزله‌زدگان شهر آدی‌یامان ترکیه شده‌است.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا با تاکید بر تعامل خوب این بیمارستان با اداره بهداشت ترکیه عنوان کرد: بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش با آزمایشگاه‌های فعال، داروخانه کامل و مجهز به تمام تجهیزات عمل جراحی، موجب دلگرمی مردم زلزله‌زده ترکیه شده است.

سرتیپ دوم صدر در پایان با اشاره به اینکه اقدامات بشردوستانه نیروی زمینی ارتش در شهر آدی‌یامان ترکیه تا آخرین لحظه رفع بحران ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش، آمادگی صد درصدی برای ارائه خدمت و کمک به مردم در هر شرایطی را دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها