فرماندار نایین تأکید کرد؛

لزوم اهتمام تمامی دستگاه‌ها نسبت به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

«کریمی» گفت: همه دستگاه‌ها باید ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ - 20February 2023

ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در همه دستگاه‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد مطهرخو» امام جمعه، «محمد کریمی» فرماندار، «محمود اشکستانی» رییس بنیاد شهید و امور ایثاراگران شهرستان نایین و تعدادی از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری نایین برگزار شد.

«محمد کریمی» فرماندار شهرستان نایین در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه به‌خصوص برای جوانان و نسل جدید امری ضروری است و در این راه باید به‌صورت ویژه به تولید محتوا توجه شود.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت عملیاتی در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه، حجت‌ا‌‌لاسلام «محمد مطهرخو» امام جمعه نایین با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مساله بسیار مهمی است؛ چراکه دشمنان نظام اسلامی ما همیشه به دنبال کم‌رنگ کردن دوران دفاع مقدس و تحریف آن هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی و همگانی است و باید به عنوان یک از مهمترین امور فرهنگی کشور برای نسل جدید مدنظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز مهم‌ترین سرمایه زندگی‌شان را تقدیم اسلام، نظام، انقلاب و استقلال کشور کردند، با توجه به این ایثار و فداکاری عظیم شهدا، وظیفه ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و اهداف شهداست که این خواستۀ خانواده این عزیزان نیز است.

«محمود اشکستانی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نایین هم با بیان گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جانبازان و ایثارگران گفت: روحیه ایثار و شهادت ضامن تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، از این‌رو برای حفظ ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود.

در این جلسه پیرامون مراسم گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا بحث و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار