برگزاری رزمایش تخصصی عمران و معماری در چهارمحال وبختیاری

رزمایش تخصصی عمران ومعماری با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 20February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «پژمان مختاری» مسئول بسیج مهندسین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اظهار داشت: در راستای تحقق پیام ۹بندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و عینیت‌بخشی به مردم‌سالاری دینی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و اقتصاد مقامتی، رزمایش جهادی تخصصی عمران و معماری، همزمان با سراسر کشور از سی ام بهمن تا چهارم اسفندماه به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کار جهادی، تلاش و عدالت‌خواهی با بسیج جامعه مهندسین عمران و معماری و ترویج گفتمان جهادی با رویکرد مردم‌محوری و میدان‌داری در پیشرفت مناطق محروم با حضور و سازماندهی میدانی و خدمت‌رسانی گسترده از اهداف این رزمایش است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) برگزاری میز‌های خدمت و میز‌های مشاوره فنی و مهندسی، اعزام گروه‌های جهادی نظارتی به نقاط کم‌برخوردار، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه افراد معسر، تهیه وتوزیع غذای گرم ویژه اعیاد شعبانیه، مرمت و بهسازی منزل محرومین، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تجلیل از مهندسین و گروه‌های جهادی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از محور‌های این رزمایش برشمرد.

مختاری ادامه داد: در اولین روز از رزمایش جهادگران فاطمی، کانون بسیج مهندسین عمران و معماری فارسان کارگروه عمران روستا از محل بافت‌های فرسوده این شهرستان جهت اقدامات بعدی بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تاریخ یکشنبه ۳۰ بهمن گروه جهادی کانون بسیج مهندسین عمران لردگان اقدام به احداث سرویس بهداشتی برای خانواده محروم کرد.

امروز دوشنبه یکم اسفندماه و در دومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی توسط گروه جهادی کانون بسیج مهندسین عمران شهرکرد تعداد ۶۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها