فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش شعار «ارتش فدای ملت» را عینیت بخشیده است

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در تمام صحنه‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم و برای کمک به آن‌ها حضور داشته و شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده است.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ - 20February 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان و ورزیده‌ترین یگان‌های این نیرو با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه ورزش نام‌آور است، اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد بستر برای ورزیدگی همگانی خانواده بزرگ نیروی زمینی ارتش است که در نهایت موجب بالا بردن توان رزم کارکنان می‌شود.

وی با اشاره به اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش است که در کنار عمل به آن، با طراحی ۳۱ طرح لبیک به عنوان فروع فرماندهی، رشد متوازن کارکنان در رسیدن به اهداف مدنظر را ایجاد کرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این نیرو در تمام صحنه‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم و برای کمک به آن‌ها حضور داشته و به شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده است. بحمدالله تجربیات گذشته در مقابله با بحران‌ها نشان داده که در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد و هرکجا که حضورمان نیاز باشد، به عنوان اولین نیرو در صحنه خدمت‌رسانی حاضر خواهیم بود.

امیر حیدری با اشاره به پرورش تیم‌های قهرمانی و گسترش ورزش‌های همگانی در نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: پرداختن به ورزش عمومی و همگانی و بالا بردن توان جسمی و روحی کارکنان موجب افزایش قدرت و توان عملیاتی هر سازمان برای انجام مأموریت‌های محوله خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار