معاون استاندار مرکزی:

مدیران باید اهتمام ویژه‌ای به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند

آل یاسین گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید اهتمام ویژه‌ای به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ - 20February 2023

مدیران اهتمام ویژه ای به مسئله عفاف و حجاب داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «مجتبی آل یاسین» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی امروز (دوشنبه) در قرارگاه عفاف و حجاب استان مرکزی اظهار داشت: به برکت دولت سیزدهم قرارگاه‌های استانی حجاب و عفاف در سطح کشور ایجاد شده و این یکی از دغدغه‌های مهم دولت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از اصول مهم اخلاقی، دینی و انقلابی است، گفت: جایگاه این فریضه دینی در شرع مقدس و قانون به خوبی آمده است و امروز باید از هفته دو ظرفیت شرع و قانون برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به خوبی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: بخش‌های خصوصی و دولتی موظف به اجرای کامل قانون در حوزه عفاف و حجاب هستند و مدیران باید اهتمام ویژه ای به مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.

آل یاسین افزود: متأسفانه در طول سال‌های گذشته در حوزه جهاد تبیین و آگاهی بخشی کم‌کاری شده و امروز باید اقدامات ویژه‌ای در این‌خصوص انجام شود و نیاز به جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه آگاهی‌بخشی و تبیین داریم.

وی ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی استانداری مرکزی اقدامات خوبی در حوزه عفاف و حجاب در حال انجام است که می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌ها باشد و دستگاه‌های دولتی باید در امر حجاب الگو و پیشتاز باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اضافه کرد: در طول حوادث اخیر آن چیزی که دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت، ماهیت دینی و انقلابی مردم بود و مردم در طول ۴۴ سال گذشته ثابت کرده‌اند، انقلابی هستند و برای ارزش‌های دینی احترام ویژه‌ای قائل هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار