داور سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم:

امسال کیفیت مسابقات بین المللی قرآن کریم خوب است

ابوالقاسمی گفت: در این دوره از مسابقات داوران زیبایی الحان و نغمات به کار گرفته شده، صحت تلفظ حروف و تجوید آن و همچنین محل‌هایی که برای وقف و شروع استفاده می‌شود رامورد ارزیابی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 20February 2023

امسال کیفیت مسابقات بین المللی قرآن کریم خوب استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «احمد ابوالقاسمی» داور رشته صوت سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگویی درباره کیفیت این دوره از مسابقات اظهار داشت: کیفیت مسابقات امسال خوب است و می‌توان گفت روز گذشته شرکت کننده عراقی تقریباً صدای خوبی داشت، البته ایشان قاری هستند، اما در رشته ترتیل خوانی شرکت کردند و تسلط او بر صوت خوب بود، زیبایی صدا داشت و نمره خوبی از صوت دریافت کرد.

این داور رشته صوت سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بیان کرد: در این دوره از مسابقات داوران زیبایی الحان و نغمات به کار گرفته شده، صحت تلفظ حروف و تجوید آن و همچنین محل‌هایی که برای وقف و شروع استفاده می‌شود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داوران در رشته صوت به زیبایی صدا، قوت و استقامت صدا، داشتن پرده‌های بم و زیر و تسلط شرکت کننده بر صدا و کنترل صدای خود توجه می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار