مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

مهندسان با ساخت و سازهای ایمن، آرامش را به جامعه هدیه کنند

«قنادزاده» گفت: شما مهندسین در ساخت و سازهای مطمئن و ایمن با کار صحیح خود، هم آسایش و هم آرامش را برای مردم مهیا می‌کنید.
کد خبر: ۵۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 20February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن قنادزاده» مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، امروز در نشست اخلاق مهندسی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) که با موضوع آشنایی با فقه شهر و شهرسازی شاهچراغ در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد اظهار داشت: شما در ساخت و سازهای مطمئن و ایمن با کار صحیح خود، هم آسایش و هم آرامش را برای مردم مهیا می‌کنید.

در ادامه این نشست که به همت سازمان بسیج مهندسین و در راستای برگزاری رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری برگزار شد مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در گفتگو با مهندسین و پژوهشگران برتر استان فارس در کارگروه‌های تخصصی هفتگانه بسیج مهندسین استان، بر موضوع فقه در شهر و شهرسازی تاکید کرد و اظهار داشت: برای پیاده سازی این موضوع در نظام شهرسازی کشور، به کار جهادی مهندسان نیاز است.

قنادزاده فعالیت مهندسین را مقدس دانست و تصریح کرد: شما در ساخت و سازهای مطمئن و ایمن با کار صحیح خود، هم آسایش و هم آرامش را برای مردم مهیا می‌کنید.

قنادزاده با اشاره به حادثه زلزله در ترکیه و بعضی اشکالات بوجود آمده، گفت: در این حادثه ضمن ایجاد خسارت مالی که بالغ بر ۸۴ میلیارد دلار تخمین زده شده، جان تعداد زیادی از شهروندان این کشور هم گرفته شد و شاید خسارت مالی را بتوان جبران کرد، ولی خسارت جانی قابل جبران نیست و از اینکه شما مهندسان با کار صحیح خودتان، آسایش و آرامش را برای مردم عزیز فراهم می کنید انشالله خداوند دل شما را آرام گرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار