ما متحدیم/ معاون راهیان‌نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

تاکنون بیش از 300 هزار زائر راهیان‌نور وارد خوزستان شده‌اند

ممبینی گفت: با اشاره به حضور تعداد زائران راهیان‌نور به استان خوزستان، گفت: تاکنون بیش از سیصد هزار نفر از سراسر کشور از اقشار مختلف در استان خوزستان حضور داشته‌اند.
کد خبر: ۵۷۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۹ - 21February 2023

تاکنون بیش از 300 هزار زائر راهیان‌نور وارد خوزستان شده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «ایمان ممبینی» امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آمادگی استان خوزستان برای میزبانی ازکاروان‌های راهیان‌نور و مسافران نوروزی، با بیان اینکه راهیان‌نور امسال از آذرماه  سال جاری با حضور کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی در استان خوزستان آغاز شده، اظهار داشت: سفر کاروانی راهیان نور در آذرماه شروع شد و در بهمن ماه به دلیل امتحانات دانش آموزان متوقف شد ولی مجددا از ابتدای اسفند ماه سال جاری با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تدارک لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان دیده شده، گفت: 21 یادمان شهدا در خوزستان آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور هستند که از این تعداد، مدیریت 7 یادمان بر عهده سپاه پاسداران است.

معاون راهیان‌نور سپاه ولیعصر (عج) با بیان اینکه استان خوزستان به مانند هرساله آماده پذیرش راهیان‌نور است افزود: تمامی اردوگاه‌های سپاه پاسداران جهت اسکان کاروان‌های راهیان‌نور آماده هستند؛ همچنین از ظرفیت ادارات، دانشگاه‌ها،  به خصوص آموزش و پرورش جهت میزبانی شایسته از زائرین استفاده می شود.

سرهنگ ممبینی در ادامه با بیان اینکه تمام ارگان‌ها آماده میزبانی شایسته هستند، یادآور شد: اورژانس، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه همه به نوبه خود آماده هستند تا سفر بی خطری برای کاروان‌ها اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به حضور تعداد زائران راهیان‌ نور به استان خوزستان، گفت: تاکنون بیش از سیصد هزار نفر از سراسر کشور از اقشار مختلف در استان خوزستان حضور داشته‌اند.

معاون راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه پیک راهیان نور شروع شده است، متذکر شد: علاوه بر حضور کاروان‌های راهیان‌نور دانش آموزی و دانشجویی از 15 اسفند سال جاری شروع راهیان نور عموم آحاد مردم را در استان خوزستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها