ما متحدیم/ مسئول اردویی و فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

هزار دانشجو از خراسان جنوبی راهی راهیان نور می‌شوند

«نوفرستی» از اعزام یک هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان به اردوی راهیان‌نور خبر داد و گفت: همه ما وظیفه داریم حماسه دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم که یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، برپایی اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۵۷۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 21February 2023

۱۰۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های خراسان جنوبی راهی اردوهای راهیان نور می‌شوند«نوفرستی» مسئول اردویی و فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور یک حرکت با برکتی است که برای مقابله با جنگ نرم از سوی دشمنان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانشجو و نسل چهارم انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس گنجی پر بها و تکرار نشدنی است که باید از آن بهره کافی را کسب کرد، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم حماسه هشت سال ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان را به نسل جوان منتقل کنیم که یکی از مهم‌ترین راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، برپایی اردوهای راهیان نور است.

مسئول اردویی و فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تبیین کرد: حدود دو سالی به‌خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا شاهد تأخیر در اعزام به اردوهای راهیان نور بودیم اما امسال با بهتر شدن وضعیت و آماده‌سازی اردوگاه‌های مناطق عملیاتی جنوب اقدامات لازم جهت اعزام انجام شد.

نوفرستی از اعزام یک هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان به اردوی راهیان‌نور خبر داد و افزود: گروه اول اعزامی به راهیان نور دانشجویی براداران هستند که از پنجم تا ۱۵ اسفند و در نوبت دوم خواهران از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه زائرین از دانشگاه‌های بیرجند، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد، علوم پزشکی، پیام‌نور و صنعتی هستند، تصریح کرد: دانشجویان در قالب اردوی هفت روزه براساس سیر تشرف که هر دانشگاه برای دانشجویان خود برنامه‌ریزی و تعریف کردند از یادمان‌ها و مناطق مختلف عملیاتی جنوب بازدید خواهند داشت.

مسئول اردویی و فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی مطرح کرد: یادمان شهید باقری، دوکوهه، اروند رود، شلمچه، چزابه، دهلاویه، فکه، شط علی، طلائیه، هویزه، دزفول و فتح‌المبین از جمله یادمان‌هایی است که دانشجویان در این هفت روز از آن‌ها بازدید خواهند داشت.

نوفرستی پرداختن به مبحث «جهاد تبیین»، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبدیل فناوری راهیان نور و انتقال آن به نسل دانشجو و جوان را از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های بسیج دانشجویی در برگزاری اردو‌های راهیان نور ذکر کرد.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار