مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران مطرح کرد؛

پرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی ایثارگران در کوتاه‌مدت

کهن‌سال گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۶ هزار و ۸۱۷ تن از خانواد‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند، نگاه ما در رابطه با خدمات بیمه‌ای به ایثارگران، پرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی در بازه زمانی کوتاه است.
کد خبر: ۵۷۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 21February 2023

بهره‌مندی ۳۶ هزار ایثارگر مازندرانی از خدمات بیمه‌ایبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۶ هزار و ۸۱۷ تن از خانواد‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند، نگاه ما در رابطه با خدمات بیمه‌ای به ایثارگران، پرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی در بازه زمانی کوتاه است.

وی افزود: در حاضر ۸۷ هزار و ۱۰۳ تن از جامعه ایثارگری استان عضو بیمه مکمل و ۴۳ هزار و ۸۵۷ تن از این قشر معزز بیمه پایه هستند، مراکز درمانی طرف قرارداد با بنیاد موظف هستند بر اساس تعهدات بیمه‌ای اقدام کنند، همچنین نظارت بر قرارداد‌های درمانی یکی از اولویت‌های این بنیاد است. تعداد ۶۲۳ مرکز درمانی و بیمارستانی در سطح استان با بنیاد طرف قرارداد هستند، این مراکز در سطوح مختلف در تمامی شهرستان‌ها به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

کهن‌سال به ارائه خدمات اروتز، پروتز و تجهیزات پزشکی به یک هزار و ۸۰۵ تن از جامعه معزز ایثارگری در سال جاری اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای سلامت، به ۳۸ هزار و ۴۰۷ تن از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران خدمات درمانی ارائه شد، همچنین به هفت هزار تن از این قشر معزز واکسن آنفلوآنزا و هپاتیت تزریق شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران را از اولویت‌های بنیاد دانست و افزود: در حال حاضر تعداد ۷۰ پزشک پایش سلامت با بنیاد قرارداد دارند، این پزشکان با حضور در منازل والدین معزز شهدا، این عزیزان را ویزیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار