در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار فرحی: انجام تغییراتی در سلاح‌های سبک/ سلاح‌های انفرادی نیرو‌های مسلح در حال توسعه هستند

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمینه به‌روزرسانی محصولات قدیمی، سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است؛ بدین معنی که این سلاح‌ها مانند سلاح‌های انفرادی در حال توسعه هستند.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴ - 23February 2023

سلاح‌های انفرادی نیرو‌های مسلح در حال توسعه هستند/ انجام تغییراتی در سلاح‌های سبکسردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص به‌روزرسانی سلاح‌های انفرادی و سبک نیرو‌های مسلح کشورمان، اظهار داشت: ما در حوزه فناوری‌های جدید و نرم و نیز فناوری‌های تسلیحاتی جدید ورود‌های جدی انجام دادیم که برخی از این دستاورد‌ها برای همگان قابل مشهود است.

سردار فرحی افزود: بنابراین درخصوص به‌روزرسانی محصولات قدیمی، سرمایه‌گذاری خوبی انجام دادیم؛ بدین معنی که این سلاح‌ها مانند سلاح‌های انفرادی در حال توسعه هستند؛ به همین جهت وزارت دفاع توجه به سلاح‌های سبک و انفرادی را نیز در کنار توسعه سلاح‌های سنگین در برنامه‌های کاری خود دارد.

جانشین وزیر دفاع اضافه کرد: نوآوری‌های صورت گرفته در سلاح‌های سبک و انفرادی گذشته، موجب شده تا تغییراتی در کارایی آن‌ها صورت گیرد؛ بدین‌صورت برای این سلاح‌ها در زمینه نصب فاصله‌یاب لیزری، افزایش دقت، و سبک و کوچک بودن که دارای قابلیت‌های خوبی هم باشد، کار‌های زیادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار