فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:

امروز کشور‌های بزرگ محتاج ایران هستند/ دشمنان، ایران را به چشم ابرقدرت نگاه می‌کنند

سردار حاجی‌زاده گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشور‌های بزرگ محتاج ایران هستند؛ زیرا رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم.
کد خبر: ۵۷۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 21February 2023

سردار حاجی‌زادهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در نهمین یادواره شهید «حسن طهرانی‌مقدم» که دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در جمع شما نخبگان حضور پیدا کردم و باید از شما نخبگان هم تقدیر کنم و هم تبریک عرض کنم به خاطر همتی که دارید و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارید.

سردار حاجی‌زاده افزود: بعضی‌ها می‌گویند رسیدن به مقام شهدا و پیمودن راه مجاهدان استثنائی است؛ بله مقام شهدا را به هیچ وجه قادر نیستیم درک کنیم؛ ولی مسیری که طی می‌کنند برای هر کسی که دل در گرو این کار دارد، دست‌یافتنی است و اگر در این مسیر قدم بگذاریم، خدا هم برکت می‌دهد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بعضی‌ها تصور می‌کنند شهدا تارک دنیا هستند، در حالی که این‌گونه نبود و شهدایی مثل حسن طهرانی‌مقدم اهل مسافرت، تقریح و زندگی عادی هم بودند.

وی یادآور شد: در اوایل انقلاب و سال‌های گذشته دشمن از موضع قدرت با جمهوری اسلامی برخورد می‌کرد، ولی امروز از موضع ضعف با جمهوری اسلامی جنگ خود را ادامه می‌دهد و برخورد می‌کند. امروز هم از لحاظ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و این مشکلات بیشتر به خاطر کوتاهی‌ها در دهه ۹۰ بوده است. برخی‌ها فکر می‌کنند وضعیت فعلی شکننده است، ولی در سال‌های اوایل انقلاب وضعیت سخت‌تری را داشتیم و تمام دنیا علیه ما بسیج شده بود. شهید طهرانی‌مقدم تشخیص داد مهم‌ترین بخشِ بر زمین مانده کجاست و ورود کرد.

سردار حاجی‌زاده گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشور‌های بزرگ محتاج ایران هستند؛ زیرا رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم. دشمنان تا چند وقت بحث هسته‌ای و موشکی ایران را مطرح می‌کردند، اما اخیرا درباره توان پهپادی ما سخن می‌گویند و تا چند وقت دیگر هم به موضوعی مهم‌تر از پهپاد خواهند پرداخت. الان دشمنان چه دارند؟ معادن، نفت، گاز، نیروی انسانی دارند؟ هیچ‌کدام را ندارند و حتی در نیروی انسانی نیز محتاج ما هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمنان در حال حاضر ایران را به چشم ابرقدرت نگاه می‌کنند، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی هم باید حل شود؛ چون به مراتب از مباحث حوزه نظامی حل آن‌ها راحت‌تر و قابل انجام است. ان‌شاءلله شما‌ها در زمینه‌های مختلف ورود کنید، کمک کنید و انتظار داریم مجموعه صنعتی امیرکبیر بخشی از مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار