استاندار گلستان خبر داد؛

اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص پزشکی قانونی گلستان

«زنگانه» گفت: تمام تعهد سفر رییس جمهور برای تکمیل و نوسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی گلستان به میزان ۱۲ میلیارد تومان محقق شد.
کد خبر: ۵۷۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 21February 2023

اجرای کامل مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص پزشکی قانونی گلستان

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح پروژه ساختمان جدید پزشکی قانونی گلستان اظهار داشت: تمام تعهد سفر رییس جمهور برای تکمیل و نوسازی ساختمان‌های پزشکی قانونی به میزان ۱۲ میلیارد تومان محقق شد. پزشکی قانونی یکی از نهادهای مهم خدمات‌رسان به مردم است و از این روز تمام تلاش ما بر این است بتوانیم شرایط ارائه بهترین خدمت برای مردم فراهم شود.

استاندار گلستان در بخش دیگری با اشاره به تلاش استان برای پیشگیری از وقوع جرم، تاکید کرد: مردم استان گلستان در همین اغتشاشات اخیر نشان دادند بهترین، بصیرترین و هوشمندترین مردم ایران هستند.

زنگانه افزود: استان گلستان از ظرفیت‌های فرهنگی، مردمی، علمی و اجتماعی بالایی برخوردار است و تلاش داریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها خدمت صادقانه، شبانه روزی و جهادی را برای این مردم عرضه کنیم. خدمت به مردم یکی از بهترین و والاترین توفیقاتی است که در نظام اسلامی برای ما فراهم شده است.

استاندار گلستان گفت: من از عزیزان و برادران و خواهران ما در پزشکی قانونی که در لحظات سخت و دشوار کنار مردم هستند صمیمانه تشکر می‌کنم. نگاه ما در خدمت رسانی به مردم فرا قوه‌ای است و امروز جامعه به یک وحدت و یکپارچگی بیش از پیش نیاز دارد تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی در خصوص تکمیل ساختمان جدید اداره‌کل پزشکی قانونی استان گلستان تصریح کرد: این ساختمان با تلاش و تخصص پیمانکاران بومی به نتیجه رسیده که جای تقدیر دارد. اعتماد به جوانان و توان شرکت‌های داخلی باعث رشد اقتصادی، توسعه خدمات فنی و مهندسی، افزایش اشتغال، صرفه‌جویی در منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به حضور بسیار باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی مردم همانند همیشه ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلابشان هستند و این حضور مسوولیت تمامی مسوولان در کشور را سنگین‌تر کرده و باید تلاش کنیم پاسخ شایسته‌ای به این وفاداری مردم عزیز بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار