رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد؛

کنگره ادبیات پایداری بزرگترین کنگره‌ای در حوزه تقویت حوزه ادبیات مقاومت و پایداری

سردار «بایرامی» گفت: یکی از مشکلات دانشگاه‌هایی که رشته ادبیات پایداری دارند عدم وجود منابع متقن در حوزه پژوهشی است که کنگره ادبیات پایداری بزرگترین کنگره‌ای است که در حوزه تقویت حوزه ادبیات مقاومت و پایداری فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۵۷۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 21February 2023

کنگره ادبیات پایداری بزرگترین کنگره‌ای در حوزه تقویت حوزه ادبیات مقاومت و پایداری

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین اکبری‌فرد» رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان امروز در نشست خبری دهمین کنگره ملی ادبیات پایداری که در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهر داشت: ادبیات پایداری یکی از مباحث بی‌نظیر است و دانشگاه شهید باهنر کرمان مفتخر است که میزبان این کنگره باشد.

وی افزود: امیدواریم این کنگره پاسداشتی باشد برای کسانی که در میدان عمل پایداری کردند و ما آن را در دانشگاه‌ها منعکس کنیم؛ نتیجه کنگره نیز منابع ارزشمندی است که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. همچنین زمینه ارتباط و تبادل نظر صاحب‌نظران ادبیات پایداری فراهم می‌شود.

سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز که به‌صورت ویدیوکنفرانس در این جلسه حضور داشت اظهار داشت: ظرفیت‌های نهفته‌ای در کشور داریم که با چنین فراخوان‌هایی می‌توان این استعداد‌ها را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه با آنچه در توان داشتیم برای پشتیبانی از این کنگره پای کار آمدیم، افزود: یکی از مشکلات دانشگاه‌هایی که رشته ادبیات پایداری دارند عدم وجود منابع متقن در حوزه پژوهشی است که این کنگره بزرگترین کنگره‌ای است که در حوزه تقویت حوزه ادبیات مقاومت و پایداری فعالیت می‌کند.

سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این نشست اظهار داشت: فراخوان کنگره به هزار مجموعه علمی و پژوهشی، نویسندگان و محققان و... در سراسر کشور ارسال شد و امسال برای اولین بار درخواست ارسال مقاله از سوی کشور‌های خارجی نیز مطرح شد و وزرا و معاونان دولت نیز مقالاتی به کنگره ارسال کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در حاشیه این کنگره نمایشگاه اسنادی در حوزه دفاع مقدس و همچنین نمایشگاهی از کتاب‌ها و محتوا‌های تولید شده در حوزه دفاع مقدس برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار