برگزاری اختتامیه جشنواره‌های هنری «فانوس» و «سنگر» در اردبیل

آیین اختتامیه بخش استانی جشنواره‌های هنری فانوس و تئاتر سنگر و عکس شهدای گمنام در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳ - 21February 2023

برگزاری اختتامیه جشنواره های هنری «فانوس» و «سنگر» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، عصر امروز (سه شنبه) آیین اختتامیه بخش استانی جشنواره های هنری فانوس و تئاتر سنگر و عکس شهدای گمنام همراه با اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل برگزار و از صاحبان آثار برتر این جشنواره ها تقدیر شد.

در این آیین سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرماندهان و آزادگان دفاع مقدس استان طی سخنان کوتاهی گفت: هنر یکی از ابزارهای مهم انتقال ارزش های دفاع مقدس و هنرمند نیز از مهم ترین عناصر تقویت جهاد تبیین است.

فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: هنر متعهد و انقلابی می تواند در تداوم ارزش ها و ساختن فرهنگ جامعه ایرانی با سبک زندگی اسلام ناب محمدی (ص) نقشی مهم ایفا کند.

در ادامه این آیین از 10 اثر برگزیده مسابقه عکس شهدای گمنام با موضوعات استقبال و تشییع و تدفین 10 شهید کمنام استان اردبیل در دی ماه سال جاری با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

همچنین از 14 نفر از برگزیدگان بخش استانی جشنواره ملی فانوس و 2 گروه نمایش «یک مرد یک خط» و «فرکانس» در بخش استانی جشنواره ملی تئاتر سنگر تجلیل شد.

انتهای پیام/ صادق اسدی کلخوران

نظر شما
پربیننده ها