فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

باید شهید «قهاری سعید» را به همگان معرفی کنیم

سردار «مجیدی» گفت: شهید «سعید قهاری‌سعید» یکی از شهدای بزرگوار استان است که بر گردن همه ما حق دارد و باید این شهید را به همگان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۷۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 21February 2023

شهید «قهاری سعید» در تمام عمرش هجرت کردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» در مراسم بزرگداشت سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید «سعید قهاری‌سعید» و شهدای مربی مرکز آموزش قدس «نزسا» در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، اظهار داشت: بسیاری از شهدا و رزمندگان استان همدان به دست مربیان مرکز آموزش قدس آموزش دیدند و در دفاع مقدس شرکت کردند و بعد از آنها نیز این راه ادامه دارد.

وی افزود: مربیانی تربیت شدند که همواره هر جا نیاز به آنها باشد سریع حضور پیدا می‌کنند، همانند مناطق جبهه مقاومت که شهید بشیری در این مناطق به شهادت رسید.سردار مجیدی بیان داشت: شهید قهاری‌سعید حق زیادی بر گردن استان همدان دارد و مقدمات مهاجرت، هجرت بود که این شهید بزرگوار در همان ابتدای انقلاب اسلامی هجرت را برگزید و تمام عمر پربرکت خود را هجرت کرد و در تشکل‌های سپاه در کرمانشاه و استان‌های مختلف مسئولیت داشت و توجه این شهید به مجموعه و نیروهای انسانی استان بسیار بالا بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که از شهید قهاری‌سعید خواستیم مسئولیت سپاه را در استان برعهده گیرد، او گفت که بروید و از ظرفیت‌های خود استان استفاده کنید، ده‌ها نفر مثل من در سپاه همدان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تصریح کرد: این شهید هر کجا فعالیت داشت، تربیت نیرو یکی از رئوس اصلی کارش بود و آنها به حدی می‌رسیدند که می‌توانستند مسئولیت‌های بزرگ و سنگین را انجام دهند.

وی یادآور شد: شهید قهاری‌سعید یکی از شهدای بزرگوار استان است که بر گردن همه ما حق دارد و ما بر خود لازم می‌دانیم به عنوان یکی از موضوعات اصلی کنگره هشت هزار شهید همدان، این شهید را به همگان معرفی کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید در شهدای استان همدان برجسته و نمونه است، متذکر شد: برای معرفی این شهید بزرگوار که کمتر در استان بود و هجرت را پیشه کرد و در استان‌های مختلف مسئولیت داشت، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها