جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن در جنگ احزاب علیه ایران شکست سختی متحمل شد

سردار فدوی گفت: شیطان بزرگ دائم فریاد می‌زند که باید علیه ایران اقدام کنیم، امکانات دنیایی و مادی آمریکا از ما بیشتر است، اما قاعده خداوند در مدد به جبهه حق برقرار است و ما وعده را در ۴۴ سال از عمر انقلاب دیدیم.
کد خبر: ۵۷۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 21February 2023

دشمن در جنگ احزاب علیه ایران شکست سختی متحمل شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم بزرگداشت سرتیپ پاسدار شهید سعید قهاری‌سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نزسا در حسینیه امام خمینی (ره) با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: امام حسین (ع) از اسلام پاسداری ابدی کرد و به همین دلیل است که به برکت تولد امام حسین (ع)، امان خمینی این روز را روز پاسدار نام نهادند.

وی با بیان اینکه پاسداران پای کار خدمت به کشور و مردم بوده و هستند افزود: از روز ۲۴ اسفند ۵۷ تا همین الان خبیث‌ترین خبیثان عالم یعنی آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها با انقلاب اسلامی سر جنگ دارند، اما با تکلیف‌مداری پاسداران کشور و بصیرت مردم شکست خورده‌اند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول ۴۴ سال کوچکترین پیروزی برای دشمنان انقلاب اسلامی به بار نیامده است ادامه داد: این سوال را باید بپرسیم که چرا آمریکا و همه کشور‌ها جز سوریه، کمی کره شمالی و مقطعی لیبی که دشمنان را همراهی نکردند، علیه انقلاب اسلامی دشمنی کردند، اما به نتیجه نرسیدند.  

وی خاطرنشان کرد: برای فهم پاسخ این سوال باید به قرآن مراجعه کرد چراکه می‌فرماید که در دو جبهه حق و باطل خداوند طرفدار جبهه حق است و پیروزی آن را تضمین می‌کند و به صراحت گفته که یک حزب خدا و حزب شیطان وجود دارد و همواره حزب خدا پیروز است.  

فدوی گفت: کیفیت پیروزی هم توسط خدا اعلام شده است، اما در همه وعده‌های خدا شرطی است و تکالیفی است که بندگان خدا باید انجام دهند و اگر این تکلیف انجام نشود، قاعده پیروزی هم انحام نمی‌شود.  

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هم مقاطعی بوده که این قاعده اجرا نشده و پیروزی حاصل نشده است افزود: در زمان پیامبر گرامی اسلام نیز مسلمانان جایی که به دستور پیامبر عمل نکردند شکست خوردند.  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول عمر انقلاب و نظام جمهوری سلام مردم و مسئولان به تکالیف خود عمل کردند و به همین خاطر نیز پیروزی حاصل شد و دشمنان شکست خوردند.  

وی با بیان اینکه باید تمام توجه خود را به تکالیف خود معطوف کنیم، تکالیفی که در توان بندگان خداست و البته هیچ تکلیفی نیست که در توان بندگان نباشد اظهار کرد: در همه وصیت‌نامه شهدا باید در جستجوی دلیل شهادت باشیم که می‌بینیم این مردان بزرگ برای خاطر خدا رفتند.  

فدوی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید وقتی قلم زدند و دلیل رفتن به جبهه را نگاشتند، عنوان کردند که برای خدا رفتند، چون این موضوع را تکلیف می‌دانستند و در این راه جان دادند و شهید شدند.  

وی با اشاره به اینکه این روند ادامه دارد حتی تا قیامت و وعده خدا نیز عملی است تصریح کرد: شهید قهاری‌سعید هم از مردان بزرگ این مرز و بوم معتقد بود در هر کجا باید تکلیف خود را انجام دهد بنابراین هر جا لازم بود حضور داشت و این خاصیت همه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هست.  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خبیثان عالم به دنبال این بودند که انقطاع نسلی در ایران اسلامی صورت گیرد ادامه داد: ما نسلی داریم که از ابتدای انقلاب شاهد همه اتفاقات بودند و از پشتیبانی قوی برخوردار هستند، اما نسل بعدی این اتفاقات را ندیده بودند و در دهه ۹۰ اتفاقی سخت‌تر پیش آمدند، اما باز هم می‌بینیم که به میدان رفتند و هزار کیلومتر آن طرف‌تر تکلیف خود را انجام دادند و حماسه بزرگی آفریدند.

وی با بیان اینکه فرزندان ما دشمن را مجبور کردند که رسما اعلام کند شکست خورده است اظهار کرد: رئیس جمهور وقت آمریکا گفت «ما خواستیم رژیم سوریه نباشد، اما نشد، چون ایران نخواست».  

فدوی با بیان اینکه در چند ماه گذشته نیز دشمنان درگیر اشتباه محاسباتی شدند خاطرنشان کرد: در فضای مجازی بیش از دو سال بر روی چشم و گوش نسل جدید ما کار کردند و گمان کردند، چون روی چشم‌ها کار کردند پیروز می‌شوند، اما خداوند آن‌ها را با شکستی بزرگتر از شکست‌های قبلی مواجه کرد.  

وی تأکید کرد: در جریان اتفاقات اخیر خیلی‌ها خود را لو دادند و ذات خود را نشان دادند، چون گمان کردند کار نظام تمام است، اما استحکام و قدرت این نظام از سوی خداست، خدایی که فرموده تکالیف خود را انجام دهید بقیه کار‌ها با من است.  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید تکالیف را انجام دهیم گفت: تکلیف ما این است که آن چنان قوی عمل کنیم تا افراد دور شده هم متوجه شوند که قطعا تکلیف ساده‌ای نیست.  

وی با اشاره به اینکه باید در مراسم شهدا به فکر خودمان باشیم چراکه شهید به تکلیف خود عمل کرده است اظهار کرد: در هر زمان تکلیفی به هر کسی وارد است و باید آن را درک کند، در این ۴۴ سال به لحاظ فرماندهی امامین انقلاب و در بزنگاه‌ها تکالیف برای ما روشن و شفاف بوده و باید تمام توجه خود را معطوف انجام تکلیف کنیم، چون در این حالت خداوند رحمت خود را بر ما نازل می‌کند.  

فدوی با بیان اینکه همه ما اینجا جمع شویم ذره‌ای به مقام شهید نمی‌توانیم اضافه کنیم، اما شهید می‌تواند برای ما هر کاری کند و شافی باشد افزود: خداوند مقام شهید را بزرگ کرده و در مرتبه والا قرار داده است برای همین است باید از شهدا مدد بگیریم تا به تکالیف خود عمل کنیم تا ما هم در جایگاه آن‌ها قرار گیریم.

وی با تأکید بر اینکه باید از شهید قهاری‌سعید و شهدای بزرگ همدان، چون شهید همدانی مدد بگیریم تا به تکلیف خود عمل کنیم تصریح کرد: اگر به تکالیف عمل نکنیم قاعده خداوند اعمال نمی‌شود، باید هر روز بر تکالیف خود متمرکز شویم و در هر زمان تکلیف را برای اجرای آن تشخیص دهیم.  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این بلوای بزرگی که گذشت تمام هیاهوی شیطان به میدان آمد، اما بصیرت مردم طوری بود که دشمنان با شکست بزرگی مواجه شدند، اما متاسفانه ما نمی‌توانیم پیروزی‌های خود را به خوبی نشان دهیم.  

وی با بیان اینکه اتفاق اخیر در کشور جنگ بزرگ احزاب علیه ایران اسلامی بود چراکه همه به میدان آمدند، اما به لطف خدا نتوانستند خدشه‌ای به انقلاب وارد کنند اظهار کرد: شیطان بزرگ دائم فریاد می‌زند که باید علیه ایران اقدام کنیم، امکانات دنیایی و مادی آمریکا از ما بیشتر است، اما قاعده خداوند در مدد به جبهه حق برقرار است و ما وعده را در ۴۴ سال از عمر انقلاب دیدیم.  

فدوی با بیان اینکه حتی یک روز از دنیا مانده باشد آخرین حجت خدا خواهد آمد و همه مردم دنیا حلاوت حکومت الهی را خواهند چشید گفت: در اینجا مهم این است که ما در کجا ایستاده‌ایم.  

وی با اشاره به اینکه نبرد حق علیه باطل از اول تاریخ شروع شده و تمام شدنی هم نیست اظهار کرد: ما باید مطمئن باشیم که در جبهه حق هستیم و نباید آدم «اما و اگر» باشیم؛ موضوعی که دشمنان در فضای مجازی دنبال القای آن به مردم هستند.  

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما اهل انقلاب اسلامی هستیم و باید مراقبت کنیم از جبهه انقلاب اسلامی جدایی نشویم اظهار کرد: اگر به تکالیف عمل کنیم مشکلات هم برطرف می‌شود؛ حل مشکلات اقتصادی آسان‌تر هم هست چرا که نیاز نیست جان بدهیم، فقط باید صادقانه و با تمام توان پای کار ب و خداوند هم بهترین نتیجه را برای ما رقم خواهد زد.  

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار