مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» تا ۱۵ اسفند تمدید شد

حجت‌الاسلام «لقمانپور» از تمدید فراخوان ارسال آثار به دومین جشنواره «شهادت قلم» با موضوع فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 22February 2023

جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» تا ۱۵ اسفند تمدید شدحجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان شهادت قلم در سال گذشته در قم برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در قالب هنر بخصوص فیلم و فیلمنامه گفت: استان قم دربرگیرنده مزار شهیدان والامقام بسیاری از کشور‌های مختلف است و این قابلیت، ظرفیت و توانمندی را دارد که دومین دوره جشنواره را به صورت بین المللی برگزار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تشریح بخش‌ها و شرایط شرکت در دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم ادامه داد: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل فیلمنامه کوتاه و فیلمنامه اقتباسی، بخش بین الملل ویژه کشور‌های حوزه مقاومت با موضوع مطالعات پژوهش‌های مرتبط با حوزه مقاومت و بیداری اسلامی و بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار شهید سلیمانی و تبیین سجایای اخلاقی، دلاوری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی گفت: محور‌های موضوعی دومین جشنواره بین المللی شهادت قلم نیز شامل شهدای مدافع حرم، شهدای مقاومت، مقاومت مردم فلسطین، عراق، یمن و سوریه، بیداری اسلامی در منطقه و جهان، رزمندگان بدون مرز می‌باشد.

لقمانپور تصریح کرد: تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری آثار خود را از طریق آدرس ایمیل: www.shahadatghalam@gmail.com و یا پرتال هنر دفاع (صفحه جشنواره‌ها) به نشانی: www.festivals. honaredefa.ir ارسال کنند.

وی گفت: نتیجه نهایی بررسی آثار ارسالی، اواخر اسفند سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار