جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

آمریکا «نهاجا» را تهدیدی بالقوه برای خود می‌داند

امیر سرتیپ هادیان با اشاره به قدرت پهپادی نهاجا گفت: آمریکایی‌ها نیروی هوایی ما را یک تهدید بالقوه برای خود می‌دانند و این ترس دلالت بر این دارد که آن‌ها با توان رزمی نیروی هوایی آشنا هستند.
کد خبر: ۵۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 22February 2023

امیر سرتیپ هادیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفا‌ع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در دوازدهمین همایش سالیانه معاونان عملیات و رؤسای بازرسی و ایمنی این نیرو، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تامین امنیت آسمان ایران، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم‌یاری‌ها و پشتیبانی از جبهه مقاومت، از افتخارات و نقطه عطفی در تاریخچه نیروی هوایی است و سرمایه معنوی  این نیروی الهی به شمار می‌رود که باید برای نسل جدید بازگو شود؛ چرا که برای ایجاد این سرمایه معنوی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و این امر وظیفه همه ما را صدچندان می‌کند.

امیر هادیان افزود: بحمدالله امروز با گذشت ۴۴ سال پرفراز و نشیب از انقلاب اسلامی و با وجود تحریم‌های همه‌جانبه نیروی هوایی و مشکلات فراوان در تأمین قطعات، روز به روز در حوزه امنیت هوایی در حال پیشرفت هستیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در اقتدار نیروی هوایی همین نکته بس است که آمریکایی‌ها نیروی هوایی ما را یک تهدید بالقوه برای خود می‌دانند و این ترس دلالت بر این دارد که آن‌ها با توان رزمی نیروی هوایی آشنا هستند.

وی گفت: امروزه حوزه پهپادی بدون شک یکی از مؤلفه‌های قدرت نیروی هوایی است که تمامی عزیزان در هر جایگاهی باید نسبت به این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امیر هادیان با بیان اینکه امروز رعایت دقیق نکات ایمنی و دستورالعمل‌ها یک اصل مهم برای جلوگیری از سوانح است، تصریح کرد: نیروی الهی هوایی یک نیروی مقتدر، منضبط، با افتخار و نیروی اولین‌هاست و حفظ این جایگاه در کنار تامین امنیت آسمان ایران اسلامی وظیفه خطیری است که با همکاری و همدلی شما عزیزان و بخش‌های مختلف این نیرو عملی شده و بحمدالله در این عرصه نیز پیشتازیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار